Saturday, February 28, 2009

Setelah DI TAG...(kena la jwb..nnt IJA bising)

Kalo nak diikut kan, aku tak de bnyk masa nak jwb soalan2 ija ni..
ntah ar..busy keje la..tp bile weekend ni, aku try spend mase utk layan bnda2 ni..

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
BeAuTiFuL LiFe... kenapa ye aku pilih..sbb aku cantik kot..pastu aku pilih la nama blog tu..hahahha..(juz joke)..sbb aku rase kehidupan ini sgt2 la indah..TRUST ME !!!

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://nisarashid.blogspot.com <-- tak kan nk kena terang kan gak.. dah terang2 nama kau kat situ..tak kn aku nk letak bnda lain plak.. lain la kalo IJA..aku tetap aku..bile fkir balik, aku memang la aku..
ada ke aku adalah ija..(sekadar contoh.tiada kaitan dgn yg hidup)..

3) Apakah metod penulisan dalam blog anda?
ish..mcm2 dah aku tulis..sume bnda..aku penat pun aku tulis, boikot israel, hutan2, alam semulajadi, jenis darah..ish..mcm2 ar..
kalo nak dikutkan, aku ni mcm surver..msuk blog aku bnyk ilmu dpt..
bukan mcm blog IJ*..ade ke patut cte psl BIT..nape ija tak cte mcm mna die gemuk kn bdn time kecil dlu..hahaha..

4) Apakah pendapat anda mengenai blog pelajar Malaysia di Maghribi ini? (kena sebut ikhwan dan akhawat) - Bagi yang bukan pelajar di Maghribi, abaikan soalan ini. Tapi, kalau nak jawab dipersilakan!-
soalan ni yg paling tunggu..tak sabar nak jwb..^_^
nama akhawat tu: KHADIJAH KHALILAH
perrrgghhh..blog die mantap..sampai kan, anak patung terbalik mcm kes pilihanraya kat malaysia..sume kena wat liputan..kna cari pesalah..kena cari pendakwa..tak tau la skrg kes tu mcm mna skrg..lg 1..masak pun nk amik gmbr..kalo terjatuh kamera dlm HARIRAH tu, aku melompat atas katil sampai patah la..hahaha..pdn muka..uwweekk..

5) Aktif menulis penulisan ilmiah dalam blog tapi kurang aktif di khalayak luar (dakwah)?
aku dah pnat type..juz copy paste IJA pnye..so, kirenye same ar jwpn..
"Aku tak suka jenis yang macam ini. Ilmu banyak dan bijak mencari ilmu tapi tidak disebarkan. Mungkin pembacanya terhad kepada beberapa orang dan mungkin pembacanya adalah orang lain yang jauh dari tempat dia. Memang bagus untuk memberi peringatan kepada yang lain, tetapi bagaimana dengan orang sekeliling dia yang dia buat tak tahu saja sedangkan orang tersebutlah lebih patut diberi pengajaran terlebih dahulu. Mungkin juga tak boleh nak salahkan, sebab karakter masing-masing berbeza." best gak kna kan ija..hahaha..

6) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
eh..tak kan la nak hapus kan..korg dpt info dr sini gak..
kang kalo blog ni hapus, mna lg nk cri info..
nak harapkan blog IJA, hampeh..asyik cte anak patung terbalik je..

7) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
cukup ke ruang aku nak tulis ni..bnyk sgt..aku pendek kn la..
http://akumasihdiriakusendiri.blogspot.com
1. sakit mata
2. sakit hati
3. putih je mata
4. cte anak patung je..
5. memaksa org jwb soalan..siap tag lg..
6. type pnjg sgt..ni bukan buku..blog..
103. lagu tak best..hahaha..
104. tak best ada sekumtum je rose..

hahaha..pdn la muka..sape suro memandai2 tag kakak..
tujuan kakak jwb ni adalah utk SABOTAJ IJA..
terima kasih..
selamat kembali ke MALAYSIA..
tak sabar nk kenakn IJA..

No comments: